Online strategie en concept

 

Stichting Limburgs Voortgezet Onderwijs (LVO) zocht 100 docenten met een goed vooruitzicht. Een dubbele betekenis van toekomstvisie én de geboden carrièrekansen. Die nieuwe groep van 100 docenten gaat zorgen voor de extra capaciteit  die nodig is voor een vernieuwingsimpuls en ruimte (uren vervanging) voor huidige docenten om zich verder te specialiseren.

Onze uitdaging

Een bijzonder en ambitieus project! LVO zoekt honderd innovatieve en ondernemende docenten die minimaal tweedegraads bevoegd zijn. Daarom werven we landelijk via de online campagne ‘Goed vooruitzicht’. De campagne focust op online en sociale media. Naast deze specifieke campagne ontwikkelden we ook de vacaturesite ‘Limburg zoekt docenten’ die alle vacatures onder de aandacht brengt. Beide projecten werden versterkt door online adverteren, remarketing en social media.

 

De oplossing

Samen met partners bedacht Enigeen het concept, de online strategie en een nieuwe actiecampagne site. Op de homepagina werkten we met subtiele animaties om informatie extra aandacht te geven. De site is volledig responsive waarbij alle content optimaal getoond wordt op alle schermen. Met functionaliteiten zoals solliciteren via LinkedIn brachten we het innovatieve karakter terug in de website.

 

Enigeen kijkt ook graag goed vooruit. Door op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen en trends trekken we elk project een modern jasje aan.

Wij gaan graag een samenwerking met je aan